Jakie są główne metody alokacji zasobów w gospodarce rynkowej?
Produkcja, opakowanie oraz oznaczenie to fundament sprzedaży towaru na rynku. PieczÄ™towanie bazuje na przyklejaniu na konkretne towary oznaczeÅ„ informujÄ…cych o marce, jakoÅ›ci i walorach tegoż artykuÅ‚u. Niezwykle ważne jest wyrobienie sobie należytej opinii na temat naszej klarownej marki, wówczas konsumenci rozpoznajÄ… jej etykietÄ™ oraz wybierajÄ… skonstruowany przez nas produkt. WÅ‚aÅ›nie dlatego tak istotne jest posiadanie wÅ‚asnego okreÅ›lonego wizerunku i etykietowanie artykułów należących do jednego fabrykanta. Etykietowanie oznacza skonstruowany przez nas towar oraz nadaje mu oryginalny i niestereotypowy charakter, nie wolno go pomylić z niczym innym – w tym pomoże ANCHOR. Etykietuje siÄ™ wszelkie towary spożywcze, odzież, buty, samochody, sprzÄ™t agd oraz tego rodzaju towary. Etykieta poza przyciÄ…gniÄ™ciem klienta do sÅ‚ynnej firmy bÄ…dź też sklepu informuje nas o bazowych zaletach oraz funkcjach danego towaru. Etykieta ma informować nas o nazwie producenta, miejscu produkcji, w wypadku towarów spożywczych o wartoÅ›ci odżywczej i terminie przydatnoÅ›ci do spożycia. JeÅ›li natomiast gra toczy siÄ™ o sprzÄ™t elektroniczny, etykieta informować powinna oraz parametrach energetycznych oraz innych atutach produktu.
1. Subskrybuj
2. Poradnik
3. Jak to zrobić
4. Sposoby na
5. O nas